counter

Persepolis vs Al-Nassr

Tomorrow, 2:00 am

28 Nov, 2:00 am

زمان بازی پرسپولیس و النصر مشخص شد

زمان بازی پرسپولیس و النصر ساعت ۲۱:۳۰ روز سهشنبه است. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار میشود. به گزارش تجارتنیوز، کاروان تیم فوتبال …

ساعت بازی پرسپولیس با النصر عربستان در لیگ قهرمانان

پرسپولیس در اولین دیدار از این فصل لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان میرود. تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ – ۲۸ شهريور ۱۴۰۲. پ. فرارو- رقابتهای لیگ قهرمانان …

ساعت بازی پرسپولیس و النصر امشب سه شنبه 28 شهریور 1402

ساعت بازی پرسپولیس و النصر امشب سه شنبه 28 شهریور 1402. به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب یک بازی از …

ساعت بازی پرسپولیس و النصر ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

ساعت بازی پرسپولیس و النصر 28 شهریور 1402 تیم پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

بازی پرسپولیس و النصر + تاریخ بازی و بلیط

بازی پرسپولیس و النصر در تاریخ سهشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد و ساعاتی پیش، کریس رونالدو و ستارههای تیم النصر وارد تهران شدند.

تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و النصر کریس رونالدو · جدید ۱۴۰۲

تیم فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب رقابت های جلم باشگاههای آسیا روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه به مصاف هم می روند.

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا …

پرسپولیس و النصر در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ اولین بازی گروهی خود را در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس و النصر امروز در لیگ قهرمانان آسیا

Review by باغستان نیوز4 hours ago · تاریخ و زمان ساعت بازی پرسپولیس تهران و النصر عربستان امروز بازی اول در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید ۲۰۲۳ چه روزی و چه تاریخی می باشد.

پرسپولیس با النصر کی بازی دارد ۱۴۰۲ / زمان بازی فوتبال …

تیم فوتبال النصر عربستان همراه با رونالدو و تمامی بازیکنان این تیم ساعاتی پیش برای بازی فردا شب، سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ وارد تهران شدند تا در …

پیش بازی پرسپولیس و النصر

تیم های پرسپولیس تهران و النصر عربستان امروز و از ساعت 21:30 در چارچوب رقابت های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.