counter

View all

الفبای فارسی

لاتیننویسی فارسی · الفبای نیاسینایی · خط کوفینوع: ابجددورهٔ زمانی: سده نهم میلادی تا امروزمخفف یونیکد: Arabicسامانهٔ مادر: هیروگلیف مصری > نیاسینایی > فنیقی > آرامی > سریانی > نبطی > عربی > الفبای فارسی

الگو:الفبای فارسی

الف · ب · پ · ت · ث · ج · چ, ح · خ · د · ذ · ر · ز, ژ · س, ش · ص · ض · ط · ظ · ع · غ · ف · ق · ک · گ · ل · م · ن · و · ه · ی. حروف دیگر.

حروف الفبای فارسی به ترتیب از الف تا ی + ویدیو آموزشی

آموزش حروف الفبای فارسی و معرفی تک تک کلمات طبق ترتیب و یادگیری حروف الفبای فارسی با 32 حرف با ویدیوی آموزشی حروف الفبا.

حروف الفبای فارسی

در این بخش روزانه حروف الفبای فارسی را به ترتیب آورده ایم. این مطلب ویژه دانش آموزان کلاس اولی و دومی است که باید حروف الفبا را یاد بگیرند.

حروف الفبای فارسی به ترتیب؛ شعر، جدول و آموزش

حروف الفبای فارسی کلاس اول به ترتیب کامل. یادگیری الفبای فارسی به کودکان اهمیت ویژه ای دارد، بدون آموزش الفبا، خواندن و نوشتن امکان پذیر …

جدول حروف الفبای فارسی به ترتیب/ دانلود شعر حروف ال

الفبای فارسی را که شامل 32 حرف است در این مطلب می خوانید. … جدول الفبای فارسی را به ترتیب مشاهده می کنید. ترتیب حروف الفبا فارسی از الف تا ی می باشد.

با ترتیب حروف الفبا در زبان فارسی آشنا شوید

ترتیب حروف الفبا در زبان فارسی که شامل ۳۲ حروف(نویسه ها) می باشد و از این نویسه ها، تعداد ۲۸ حروف آن نظیر ا، ب، پ، ت، ث و …

حروف الفبای فارسی به همراه یادگیری با شعر و تلفظ صحیح

حرف 5 : ث که همان ث تلفظ می شود. حرف 6 : ج که جیم تلفظ می شود. حرف 7 : چ که همان چ تلفظ می شود. حرف 8 : ح ( جیمی ) که همان ح تلفظ می شود.

۳۲ حروف الفبای فارسی به ترتیب از الف تا ی برای آموزش

حروف الفبای فارسی | 32 حروف الفبای فارسی به ترتیب از الف تا ی برای آموزش در این نوشته به طور کامل می توانید نحوه آموزش این موضوع را ببینید.